Korduma kippuvad küsimused

Kas seadmetega on võimalik lähemalt tutvuda?

Jah, loomulikult. Kokkuleppel saab meie kontorit Tartus külastada ja laos olevate toodetega lähemalt tutvuda. Selleks palun võtke meiega eelnevalt ühendust. Vaata meie kontori asukohta siit.

Kas kõik tooted on originaalid?

Jah, meie müüdavad tooted on kõik Apple’i toodetud originaalid.

Kas kõik seadmed on ikka korras?

Kõik kasutatud seadmed on eelnevalt põhjalikult kontrollitud, et kõik funktsioonid töötaksid laitmatult. Lisaks annab 1 aasta pikkune garantii ostjale kindluse, et kui hiljem peaksid probleemid tekkima, saavad need mured lahendatud.

Mis kasutatud seadmega kaasa tuleb?

Reeglina on kõik seadmed täiskomplektsed. See tähendab, et karbis tulevad kaasa laadijad, kaablid, kõrvaklapid ja muu lisavarustus, täpselt nii nagu uue seadmega. Mõningate üksikute eranditena võib mõni lisavarustus või originaal karp puududa, sellisel juhul on need toote kirjelduses märgitud.

Kuidas ma saan osta järelmaksuga?

Järelmaksuga ostmiseks vali välja sobiv toode ning lisa see ostukorvi. Ostukorvis täida ära kõik küsitud väljad ja vali makseviisiks ESTO järelmaks või Inbank järelmaks. Seejärel täida ära järelmaksu taotlus. Vastus taotlusele saabub mõne minutiga. Sobivusel saad järelmaksulepingu allkirjastada.

Kui kiiresti jõuab tellitud kaup minuni?

Kui toode on laos olemas, siis jõuab kaup sinuni järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval. Kui tuled kaubale ise järele, siis saad kauba kätte kas või samal päeval. Kui toode on tellimisel, siis võib aega minna sõltuvalt konkreetsest tootest paar päeva kuni mitu nädalat. Tellimisel toodete juures on märgitud orienteeruv tarneaeg.

Kas saan osta e-arvega tasudes?

Jah, avaliku sektori asutustele saame vormistada e-arve. Kui soovite e-arvet, siis võtke meiega ühendust või märkige ostu vormistades vastav soov kassas märkuste lahtrisse.

Kui ma ei leidnud teie kodulehelt vajalikku toodet?

Kui sobivat toodet ei leidnud, siis on mõistlik meile oma soovist teada anda e-posti aadressil info@upin.ee. Teinekord võib juhtuda, et päris kõiki tooteid ei ole kodulehel üleval, aga sellegipoolest leiame kliendile sobiva lahenduse.

Mul on mure olemasoleva Apple’i seadmega, kas saate mind aidata?

Tõenäoliselt saame. Pakume hooldust kõigile seadmetele (iPhone, iPad, Mac, Watch) mida ka müüme. Remondi või hoolduse jaoks ei pea seade olema meie juurest ostetud. Küsi hinnapakkumist siit.