Korduma kippuvad küsimused

Kas seadmetega on võimalik lähemalt tutvuda?

Jah, loomulikult. Kokkuleppel saab meie kontorit Tartus külastada ja laos olevate toodetega lähemalt tutvuda. Selleks palun võtke meiega eelnevalt ühendust. Vaata meie kontori asukohta siit.

Kas kõik tooted on originaalid?

Jah, meie müüdavad tooted on kõik Apple’i toodetud originaalid.

Kas kõik seadmed on ikka korras?

Kõik kasutatud seadmed on eelnevalt põhjalikult kontrollitud, et kõik funktsioonid töötaksid laitmatult. Lisaks annab 1 aasta pikkune garantii ostjale kindluse, et kui hiljem peaksid probleemid tekkima, saavad need mured lahendatud.

Mis kasutatud seadmega kaasa tuleb?

Reeglina on kõik seadmed täiskomplektsed. See tähendab, et karbis tulevad kaasa laadijad, kaablid, kõrvaklapid ja muu lisavarustus, täpselt nii nagu uue seadmega. Mõningate üksikute eranditena võib mõni lisavarustus või originaal karp puududa, sellisel juhul on need toote kirjelduses märgitud.

Kuidas ma saan osta järelmaksuga?

Järelmaksuga ostmiseks vali välja sobiv toode ning lisa see ostukorvi. Ostukorvis täida ära kõik küsitud väljad ja vali makseviisiks kolmas võimalus “maksan järelmaksuga”. Seejärel täida ära järelmaksu taotlus. Vastus taotlusele saabub mõne minutiga. Sobivusel saad järelmaksulepingu allkirjastada.

Kui kiiresti jõuab tellitud kaup minuni?

Kui toode on laos olemas, siis jõuab kaup sinuni järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval. Kui tuled kaubale ise järele, siis saad kauba kätte kas või samal päeval. Kui toode on tellimisel, siis võib aega minna 2 kuni 7 päeva.

Mul on mure olemasoleva Apple’i seadmega, kas saate mind aidata?

Tõenäoliselt saame. Pakume hooldust kõigile seadmetele (iPhone, iPad, Mac, Watch) mida ka müüme. Remondi või hoolduse jaoks ei pea seade olema meie juurest ostetud. Küsi hinnapakkumist siit.