Veebipoest www.upin.ee ostetud toodetele kehtib 1 aasta pikkune müügigarantii, füüsilisest isikust ostjale laieneb täiendav 24 kuu pikkune pretensioonide esitamise õigus. Garantii kehtib originaal ostudokumendi (näiteks arve) alusel. Kui toodet ei ole võimalik parandada, on kliendil õigus nõuda toote asendamist samaväärse tootega.
Ostja kohustub
- Kasutama seadet vastavalt otstarbele ja ettenähtud tingimustele.
- Mitte kahjustama ega rikkuma või laskma kolmandatel isikutel kahjustada või rikkuda seadet.
- Välistama seadme väärkasutuse ja füüsilised vigastused (sh muljumised ja kukkumised ning samuti vigastused, mille põhjustajaks on kõrvaliste esemete, vedelike ja üleliigse tolmu vms sattumine seadme sisemusse).
- Tagama seadmete kaitstuse välistegurite kahjulike mõjude eest (näiteks voolupinge kõikumine, niiskus jms).
- Kauba tooma või saatma rikke ilmnemisel kokkulepitud aadressile garantiiaja jooksul.
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel
- Toodet garantiiremonti tuues ei esitata remonti vajava toote ostudokumenti või sellel olevaid andmeid on omavoliliselt muudetud.
- Toote seerianumber on eemaldatud, muudetud või mitteloetav.
- Toote konfiguratsiooni on iseseisvalt või kolmandate osapoolte poolt muudetud.
- Toodet on iseseisvalt või kolmandate osapoolte poolt parandatud.
- Toote rike tekkis omaniku süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena.
- Müügigarantii ei laiene tarkvarale, akudele, laadijatele ning muule lisavarustusele.
Klienditeenindus
Garantii- ja hooldusküsimustes pöörduge meie klienditeeninduse poole e-posti aadressil info@upin.ee.
Uuendatud 14.01.2025